RSS
Hello! Welcome to this blog. You can replace this welcome note thru Layout->Edit Html. Hope you like this nice template converted from wordpress to blogger.

Konsert ROCK KERAS!!!



Apabila ROCK KERAS semakin popular maka adalah pihak yang sudi menaja kami untuk mengadakan konsert pertama kami..hahaha..terima kasih diucapkan kepada Mr. Jackie Chan kerana sudi menaja konsert kami..

Tetapi konsert pertama kami ini tidak dapat disertai oleh kesemua ahli ROCK KERAS..kepada Hafeez Azwar yang belajar di University of Seoul, Korea, Mohd Zarul di University of Manchester, UK dan Fadil Naris di Technical University of Munich diharap anda sekalian tabah berada di perantauan..walaupon aku juga sedang belajar diperantauan iaitu di Harvard University, USA sempat jugak la balik untuk konsert ni..hahaha..

Disebabkan oleh sambutan yang amat menggalakkan terhadap konsert kami ni, (terima kasih kepada peminat yang sudi datang) tiket konsert ni da habis dijual sebelum kami tau konsert ini akan diadakan..hahaha..hebat betul..sebab tu kami xdpt nk bg tiket free kepada rakan2 kami..bukan kedekut ye..huhu..

Ha lupe nk bagitaw tempat ahli ROCK KERAS yang xdapat datang ni telah diganti oleh Wak, Poji dan sorg kawan ash ntah name ape ntah..huhu..konsert kami ni telah bermula pada pukul 9 hingga la pukul 12 tengah malam..jika sebelum ni filem kami mendapat sambutan menggalakkan kali ni pula konsert kami juga mendapat sambutan yang memberansangkan..hahaha..terima kasih kepada peminat2 ROCK KERAS..

Akhir kata, sebagai tanda penghargaan kepada para peminat kami, kami akan mengeluarkan t-shirt ROCK KERAS..segala design masih dalam perancangan dan akan dikeluarkan di pasaran dalam masa yang terdekat..jadi jangan lupe dapatkannya sementara stok masih ada..

4 comments:

sadiah*iya* said...

huh!! sampai hati ko x bg tiket free kt aku...xpe2...nti bg tshirt free kt aku...hahahahaha...;p

mrbrightside said...

hahaha..
kan aku da kate tiket da abes sblm kami tau kami akn wat konsert..
huhu..

Lyka | Ezura said...

rasa nak terajang je sorang2 ahli geng rock keras ni hahahahahaah..

mrbrightside said...

hahahaha..
npe??
ko jelez kami hensem ke??
hahaha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 apabilatanganberbicara. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Free Blogger Layouts | Bloggerized by Miss Dothy